ZOPky máme, ale ...

25.09.2011 11:01

    ... ale byl to děs :-) ... přečíst si můžete tady ... když jsme odjížděli ze Živohoště s bodovací kartou, výkonnostním průkazem a hodnocením dobře a 75 body, ani jsem nevěděla jestli z toho mám radost, necítila jsem ale ani vztek, spíš mě asi mrzelo, že vím, že máme na víc ... jenže psychika je mocná čarodějka a Kessynka byla z cizího prostředí naprosto mimo a vystrašená ... jojo, omluva to není, ale až doma mi došlo, jak to vlastně pro ní muselo být náročné a jak se snažila, mohla se na mě uplně vybodnout, poddat se strachu a nedělat nic, jak bylo kdysi jejím zvykem - takže z toho vlastně mám radost :-) ... holčičku zrzavou zkoušky uplně vyřídili, a spí ještě teď ... :-)

 

    Ještě posíláme veliké gratulace Lupešovejm a Reně, kteří složili na výbornou!! :-)