Trocha aktualizace

10.09.2011 10:44

...tak jsem si konečně zase našla čas maličko zauktualizovat ty naše webovky :-)

  •  konečně jsou na světě nově upravené, seřazené a zauktualizované odkazy na kamarády, na zajímavé stránky plné inrofmací a na psí obchůdky ... snad se vám nová forma bude líbit stejně, jako se (zatím) líbí mě :-) ... mrkněte sem - Odkazy

 

  •  Verča nám vytvořila videjko ze závodů z Mělníka, takže se můžete podívat na ty naše školácký chyby - zase už vím, co příště nemám dělat :-) ... když jsem to video viděla poprvé, ptala jsem se Verči, jestli to je dělaný v nějakym zrychlenym režimu, protože zrzavá tam vypadá jak ohnivá čára :-) ... a prej neni, furt nechápu, jak se někdy můžu ocitnout na parkuru před ní :-D ... tady odkaz

 

  •  Co mě zaujalo - tam jsem dneska přidala jedno výborné videjko Leeho Windeatta a jeho borderek ... mrkněte, jak má vypadat slalom ;-)

 

  •  další neuvěřitelnou zprávou je, že jsem v pondělí splnila poslední zkoušku a tí ukončila první ročník oboru Kynologie na ČZU - ještě teď tomu nevěřím, ale je to tak :-D

 

  •  tento víkend je ve znamení Mistrovství ČR - v Žamberku probíhá Mistrovství České republiky v agility a v Nymburku Mistrovství Čerské republiky v dogfrisbee ... všem našim kamarádům a známým, kteří se účastní buď jednoho nebo druhého mistrovství držíme palce a přejeme jim ať jim to běhá a lítá :-)

 

  •  24.září se chystáme na ZOPky, tak jsem na nás velmi zvědavá :-) ... jo a na trek nejdeme :-P

 

a jedna fotečka na závěr :-)