Byly jsme na táboře!

10.07.2011 22:50

Byly jsme na táboře!

 

 Byly jsme na táboře a bylo to báječné a krátké a úžasné a už se těšíme na příští rok :-) ... více si můžete přečíst v sekci Kde jsme byly... a nějaké fotky najdete na rajčeti a veeelkou spoustu fotek najdete na rajčeti Kristýnky Uhrové (přes 800 fotek vám určitě nastíní, jak jsme se asi měli ;-) )

 

Poněvadž jsem před odjezdem na tábor flákala aktualizaci novinek v sekci agility najdete report z posledních nyburských závodů ... pak následovala až do tábora měsíční pauza od agilit a myslím, že nám oběma moc prospěla, nyní se opět po hlavě vrháme do trénování! :-)

 

A protože bych se měla učit na zkoušku z chemie, která mě čeká v pátek, tak sem se vrhla do aktualizace a rozšiřování webovek, stránky jsem oživila o nové fotky a lehce jsem doplnila sekci odkazy a v tématu o nás jsem přidala záložku o Kessynce :-)